ویژگی های ربات واتساپ

یکی از هدف ها ویژه به دست آوردن و امور رابطه سرعت بالا با مشتریان و مخاطبان است. با فراگیر شدن به کارگیری از قابل انعطاف افزار واتس آپ در ادامه دنیا یکی از از سریعترین و در ادامه دسترس ترین راه و روش های ارتباطی به جهت بازاریابی، ربات واتساپ اطلاع رسانی و یا این که رابطه دوسویه با کاربران، از شیوه واتس آپ تمجید شده است. البته ارتباطات نفر به نفر و شخصی منجر شده است، به دست آوردن و امور کاهش به فکر به کارگیری گروهی از واتس آپ به تیتر قابل انعطاف افزار crm (ارتباط با مشتریان) بیفتند. ما‌درها در ادامه پیارینو توانسته ایم با بهره گیری از متخصصان هوش تصنعی و برنامه تلویزیونی نویسان متبحر به جهت او‌لین توشه ربات واتس آپ را با امکانات فوق العاده در ادامه اختیار به دست آوردن و امور قرار دهیم.

 

رایگان آغاز کن

خرید اشتراک

ویژگی های ربات واتساپ

 

بازاریابی شبانه روزی

 

گزارش گیری دقیق

 

کاهش هزینه ها

 

انتشار نامحدود محتوا

 

 

نرم افزار ربات ساز واتس آپ

ربات واتس اپ قابلیت رسال اشکال محتوای صوتی، متنی، ویدیویی و پوشه را به مخاطبان می دهد.

 

 

ربات چندین کاربره واتس آپ

در ورژن های سفارشی قابلیت اتصال به تلگرام، مجله های خبری، اتصال به اینستاگرام و … هم وجود خواهد داشت.

 

 

ربات ارسال انبوه واتس آپ

ربات واتس اپر برپایه هوش تصنعی بوده و قابلیت ارسال هوشمند پیام به جهت مخاطبان را آماده می سازد.

 

 

ربات منحصر متصل به وب سرویس

این ربات با اتصال به وب خدمت منحصر به دست آوردن و فعالیت شما همه دیتا های گزینه نیاز شما را به پرسنل یا این که مشتریان شما ارسال می نماید.

 

نرم افزار ربات ساز واتس آپ

این قابل انعطاف افزار منحصر که به جهت او‌لین توشه مبتنی بر هوش تصنعی ساخته شده است، شما و به دست آوردن و کارتان را توانمند می سازد تا رباتی منحصر به جهت فروش، بازاریابی و یا این که اطلاع رسانی تولید نمایید. همانطور که اشاره شد، در ادامه همین ربات شما قادرید محصولات خویش را جور بندی کرده و با عضو خویش رابطه دوسویه داشته باشید. همین ربات واتس آپی به شما همین قابلیت را می دهد سوای این که نیرویی به جهت بارایابی یا این که پاسخگویی به مشتریان داشته باشید به راحتی به شکل شبانه روزی به مخاطبان خویش سرویس ها ارائه کنید.

 

 

 

ربات چندین کاربره واتس آپ

از آنجائیکه واتس آپ یک قابل انعطاف افزار مبتنی بر شماره ملازم است، هر نفر می تواند صرفا و صرفا با یک شماره یگانه خویش با اشخاص دیگر رابطه بگیرد. پیارینو توانسته هست با به کارگیری از علم برنامه تلویزیونی نویسی متخصصان خویش همین نقص‌ را حل نماید و به شما و به دست آوردن و کارتان قابلیت به کارگیری از یک اکانت واتس آپ به جهت آبادی ها ادمین را بدهد. با به کارگیری از همین ربات پایین وب، همکاران گوناگون یک به دست آوردن و فعالیت از سراسر جهان می توانند همه با به کارگیری از یک شماره تماس با مشتریان یا این که مخاطبین به دست آوردن و فعالیت رابطه بگیرند.

 

میدونستی واتساپ یکی از از بهترین خط مش های ارسال پیام به مخاطب هست؟

پس این الان تصویب اسم کن

ثبت اسم رایگان

 

ربات منحصر متصل به وب سرویس

این ربات به شکل منحصر دیتا های متفاوتی که یک به دست آوردن و فعالیت نیاز دارااست تا کارمندان از آن آگاه باشند را به آن ها اطلاع رسانی می کند. به طور نظیر فرض نمایید شما قصد دارید جلسه ای را با حضور آبادی نفر از کارمندان و مهمانان خارجی کمپانی برگزار کنید. همین ربات به شما همین قابلیت را می دهد تا به محض تولید جلسه در ادامه پلتفرم خود، ناتیفیکیشن از شیوه به واتس آپ به تمامی مهمانان جلسه ارسال گردد.

 

 پرسش و پاسخ

 

 

پاسخ همه پرسش ها شما

 

ربات واتساپ چه فایده‌ای به جهت شما دارد؟

آیا ربات واتس اپ به تلگرام هم متصل می شود؟

آیا در ادامه ربات واتس اپ قابلیت تولید شماره تصادفی وجود دارد؟

مزیت ربات واتساپ پیارینو نسبت به رقبا

مزیت ربات واتساپ پیارینو نسبت به رقبا و آنالیز امکانات آن در ادامه بازاریابی، ارسال انبوه پیام، گزارش‌گیری و بقیه ویژگی‌های منحصربه‌فرد ربات واتساپ پیارینو به جهت ارتقاء کسب‌وکار آنلاین.

 

ربات واتساپ پیارینو با به کارگیری از هوش تصنعی سرویس ها ویژه‌ای را در ادامه زمینه‌ی بازاریابی، رابطه با مشتریان، ارسال انبوه پیام و… ارائه می‌دهد. ما‌درها در ادامه همین نوشته قصد داریم مزیت ربات واتساپ پیارینو را نسبت به بقیه ربات‌های موجود آنالیز نماییم و امکانات منحصربه‌فرد همین ربات شگفت‌انگیز را ابلاغ کنیم.

 

مزیت ربات واتساپ پیارینو نسبت به رقبا

 

معرفی ربات واتساپ پیارینو

امروزه یکی از از کم‌هزینه‌ترین روش‌های تبلیغات و بازاریابی به کارگیری از ربات‌های پیام‌رسان است. ربات واتساپ پیارینو بر پایه‌ی هوش تصنعی ساخته شده هست و قابلیت رابطه با خریدار و ارسال محتوا به جهت خریدار را آماده می‌آورد. همین ربات با امکانات ویژه‌ی خود، فعالیت تبلیغات و بازاریابی را به‌صورت تمام‌وقت انجام می‌دهد و شما دیگر نیازی به نیروی انسانی به جهت رابطه با مشتریان نخواهید داشت. همین ربات محدودیت‌های واتساپ را کمتر می‌دهد و به شما امکانات ویژه‌ای ارائه می‌دهد که در ادامه وقت و هزینه‌ی خویش صرفه‌جویی کنید. 

 

امکانات ربات واتساپ پیارینو

ربات واتساپ پیارینو قابلیت ارسال انبوه پیام، بازاریابی، گزارش‌گیری و… را آماده آورده هست که در ادامه ادامه به آنالیز آن ها می‌پردازیم.

 

بازاریابی

ربات واتساپ پیارینو با ارسال انبوه پیام بازاریابی را به طور گسترده انجام می‌دهد و انحصار واتس‌اپ را در ادامه ارسال پیام کمتر می‌دهد همینطور توانمند هست محتوا را به‌صورت متن، تصویر، فیلم و… در ادامه اختیار اشخاص قرار دهد. همین ربات قابلیت تولید شماره را آماده آورده هست و به شما قابلیت دسترسی به تعداد نامحدودی از اشخاص را می‌دهد.

 

ارسال انبوه پیام

ارتباط دوطرفه مدام اثر گذاری بیشتری داشته است؛ براین اساس ارسال پیام فردی به تعداد متعددی از اشخاص از ارسال پیام به یک تیم نتیجه‌ی بهتری در ادامه پی دارد. ربات واتساپ پیارینو با ارسال انبوه پیام به مخاطبان می‌تواند تبلیغات را در ادامه واحد گسترده‌ای انجام دهد.

 

گزارش‌گیری دقیق

ربات واتساپ پیارینو لیستی از تام کارهای انجام شده را تنظیم می‌کند و در ادامه اختیار شما قرار می‌دهد. گزارش دقیقی از همه‌ی پیام‌های ارسال شده و تام شماره‌هایی که به آن ها پیام ارسال شده هست را تنظیم می‌کند و شما را در ادامه جریان همه‌ی امور قرار می‌دهد تا برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید و بر کارها واقف شوید.

 

امکان به کارگیری چندین عضو از یک حساب

واتساپ به جهت هر شماره‌ی تصویب شده یک حساب کاربری تمجید می‌کند. ربات واتساپ پیارینو همین انحصار را از فی مابین می‌برد تا چند عضو بتوانند با یک شماره به یک حساب کاربری دسترسی داشته باشند. همین مزیت به شما همین قابلیت را می‌دهد که با یک شماره کسب‌وکار خویش را توسعه دهید.

 

امکان اتصال به وب

با ربات واتساپ پیارینو می‌توانید به صفحه‌ی وب منحصر خویش متصل گردید و از آن شیوه با کارمندان و مشتریان در ادامه رابطه باشید و اطلاع‌رسانی‌های اضطراری را انجام دهید. با همین فعالیت به فرایند کسب‌وکار خویش شتاب می‌دهید و داده ها موردنیاز را به‌آسانی در ادامه اختیار مشتری‌ها و پرسنل قرار می‌دهید.

 

امکان اتصال به بقیه پیام‌رسان‌ها

ربات واتساپ پیارینو امکان اتصال به تلگرام، اینستاگرام و… را دارااست تا شما به‌راحتی بتوانید داده ها اضطراری را از شیوه ربات در ادامه آن ها منتشر نمایید و از قابلیت‌های ربات در ادامه بقیه پیام‌رسان‌ها هم بهره‌مند شوید. همینطور با کارمندان و مشتری‌های خویش در ادامه تلگرام و اینستاگرام می‌توانید رابطه برقرار نمایید و اطلاعیه‌ها و خبرها تازه را در ادامه اختیار آن ها قرار دهید.

 

سایر امکانات ربات

از بقیه امکانات ربات واتساپ پیارینو می‌توان به استخراج شماره‌های تصادفی اشاره کرد که به تبلیغات و بازاریابی امداد می‌کند. همین ربات امکان ارسال لوکیشن، رابطه با مشتریان و پاسخگویی را دارااست که از ویژگی‌ها و امکانات دیگر همین ربات محسوب می‌شود.

 

مزیت ربات واتساپ پیارینو نسبت به بقیه ربات‌ها

مزیت ربات واتساپ پیارینو نسبت به بقیه ربات‌ها

ربات پیارینو یک ربات شگفت‌انگیز با قابلیت‌های تازه هست که به شما امکانات جدیدی در ادامه زمینه‌ی ارسال انبوه پیام و بازاریابی می‌دهد. در ادامه ادامه به آنالیز مزیت همین ربات نسبت به بقیه نسخه‌های موجود می‌پردازیم.

 

صرفه‌جویی در ادامه دوران و هزینه

این ربات بر پایه‌ی هوش تصنعی ساخته شده هست لذا به‌سرعت داده‌های شما را منتشر می‌کند و به شما قابلیت تبلیغات کم‌هزینه را به طور گسترده در ادامه واتساپ آماده می‌آورد و منجر صرفه‌جویی در ادامه وقت و هزینه می‌شود.

 

کاهش محدودیت‌های واتساپ

واتساپ قابلیت ارسال پیام و دسترسی اشخاص به یک حساب کاربری را محدود کرده است. در ادامه همین شکل قابلیت تبلیغات گسترده از شیوه واتس‌اپ وجود ندارد. ربات واتساپ پیارینو با شکستن سد محدودیت‌ها قابلیت ارسال انبوه پیام را آماده آورده هست که شما از شیوه آن بتوانید به طور نامحدود محتوا منتشر کنید. از طرفی با همین ربات می‌توانید به‌صورت چندکاربره در ادامه سراسر جهان و از شیوه یک شماره‌ی تجاری به کسب‌وکار خویش بپردازید سوای این که با محدودیتی روبه‌رو شوید.

 

امکان اتصال به تلگرام، اینستاگرام و وب

این امکان ربات واتساپ پیارینو قابلیت اتصال به تلگرام، اینستاگرام و وب را آماده کرده هست تا شما به‌راحتی و سوای اتلاف وقت داده‌های خویش را در ادامه همین پیام‌رسان‌ها و صفحه‌ی وب خویش منتشر نمایید و با کارمندان و مشتریان به‌سرعت رابطه برقرار کنید.

 

نرم‌افزار تولید ربات واتساپ

این نرم‌افزار مبتنی بر هوش تصنعی هست و به شما قابلیت تولید ربات واتساپ متناسب با نیازتان را می‌دهد. رباتی به جهت بازاریابی، پاسخگویی و رابطه با مشتریان، اطلاع‌رسانی و… و با قابلیت‌های گوناگون چندکاربره بودن، اتصال به وب و اتصال به تلگرام و اینستاگرام. با تولید ربات به جهت خویش می‌توانید در ادامه طی 24 ساعت به مشتریان سرویس‌دهی نمایید و با آن ها رابطه دوطرفه برقرار نمایید همینطور محصولات خویش را دسته‌بندی کرده و گزارش ظریف از کارهای انجام شده اخذ کنید. ربات واتس‌اپ پیارینو قابلیت رابطه امن با اعضا را آماده می‌کند تا فعالیت تبلیغات و بازاریابی به شکلی مطمئن شکل گیرد. همینطور با ارسال محتوای متنوع به جهت اعضا از قبیل متن، عکس، صوت و فیلم تبلیغات را با بازدهی عمده به انجام می‌رساند.

 

ربات واتساپ پیارینو ملازم تجارت آنلاین شما

ربات واتساپ پیارینو با قابلیت‌های شگفت‌انگیز شما را در ادامه راستای تجارت آنلاین خویش امداد می‌دهد تا بازاریابی و تبلیغات را به طور گستره و کم‌هزینه انجام بدهید و سوای نیاز به نیروی فعالیت انسانی به جهت پاسخگویی و رابطه با اعضا و مشتریان در ادامه تام ساعت ها شبانه‌روز به آن ها سرویس ها ارائه دهید. از سوی دیگر می‌توانید با ربات متصل به وب، تلگرام و اینستاگرام خبرها و داده‌های تازه نظیر اطلاعیه برگزاری جلسه را به‌سرعت به اطلاع پرسنل برسانید و یا این که مشتریان و اعضا را به‌راحتی و در ادامه کم‌ترین دوران از محصولات جدید، تخفیف‌ها و… آگاه کنید. همین ربات با قابلیت‌های تازه و دیدنی خویش همواره در ادامه کنار کسب‌وکار شماست و به ترقی و ارتقاء شما امداد می‌کند.

 

ربات واتساپ پیارینو ملازم تجارت آنلاین شما

 

در آخر

ربات واتساپ پیارینو یک ربات هوشمند هست و مزایای ارسال انبوه پیام، بازاریابی، رابطه با مشتریان، اتصال به وب و بقیه پیام‌رسان‌ها را آماده آورده هست که رابطه سرعت بالا و دوسویه با مشتریان و پرسنل برقرار می‌کند و علاوه بر صرفه‌جویی در ادامه وقت و هزینه منجر ترقی کسب‌وکار آنلاین شما می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + دو =