گروه به گروه تلگرام چطور انجام میشود

روش های ارتقاء اعضای یک گروه با رویه گروه به گروه تلگرام

با توسعه تلگرام، شبکه های تلگرام متعددی تولید شد و اندک اندک به دست آوردن درآمد از تلگرام صورت گرفت که امروزه صد ها هزار نفر سرگرم به به دست آوردن درآمد از تلگرام هستند.یکی از سوالاتی که ذهن اکثری از اشخاص را به خویش سرگرم کرده همین هست که چطور می توانند اعضای گروه تلگرامی خویش را ارتقاء دهند. شما می توانید عزیزان و آشنایانتان را به گروه دعوت نمایید و یا این که ازسایر جوارح بخواهید که اشخاص گزینه نظرشان را به گروه بیشتر کنند.

 

خوب هست بدانید که رویه دیگری نیز به جهت ارتقاء اعضای گروه وجود دارد. شما می توانید داده ها اعضا گروههایی که در ادامه آن ها کاربر میباشید را توده آوری کرده و تمامی را به شکل یکجا به گروه خویش منتقل کنید. قابل انعطاف افزار Telegram Auto یکی از ابزار هایی هست که به شما قابلیت می دهد به جهت انتقال اعضای یک گروه به گروه دیگر مبادرت نمایید. در ادامه ادامه در ادامه خصوص همین قابل انعطاف افزار به طور تام تفسیر دیتا و طرز فعالیت با آن را تدریس می دهیم.

 

نحوه انتقال اعضای یک گروه در ادامه تلگرام

۱. ابتدا به جهت دانلود قابل انعطاف افزار Telegram Auto وارد وبسایت telegramauto.com شوید.

 

۲. سپس از ذیل برگه بر روی گزینه Download now کلیک کنید.

 

۳. در همین سطح نشانی اینترنتی خویش را در ادامه فریم مربوطه وارد نمایید و مجددا Download Now را بزنید تا فرایند اخذ پوشه شروع شود.

 

۴. پس از کارگزاشتن و اجرای برنامه تلویزیونی برگه ای نظیر تصویر ذیل برایتان اکران دیتا می شود.

 

۵. در فریم بالایی مملکت خویش را تعیین نمایید و در ادامه فریم ذیل نیز شماره موبایلتان را وارد نمایید.

 

۶. سپس بر بر روی گزینه Next در گوشه سمت راست بالای برگه کلیک کنید.

 

انتقال اعضای یک گروه در ادامه تلگرام

 

۷. پس از انجام روند بالا، یک کد تایید در ادامه تلگرام اخذ می نمایید که می بایست آن را در ادامه بخش معین شده وارد فرمایید تا برگه کلیدی قابل انعطاف افزار Telegram Auto برایتان اکران دیتا شود.

 

۸. در همین سطح جهت انتقال اعضای یک گروه به گروه دیگر در ادامه تلگرام، گزینه Add Group Members را تعیین کنید.

 

۹. سپس از نصیب راست روی Export From Group کلیک کنید.

 

۱۰. اکنون پیوند گروه گزینه نظرتان را در ادامه فریم مربوطه وارد کنید.

 

نکته: به همین نکته هم اعتنا داشته باشید که می بایست نشانی گروه را طبق تصویر ملازم با https:// وارد نمایید و روی Find کلیک کنید.

 

مرحله 10

 

۱۱. در منوی جدیدی که به جهت شما نمایان می شود، گزینه Export Members را تعیین کنید.

 

۱۲. برنامه Telegram Auto  شروع به استخراج داده ها می نماید و همه اعضای همین گروه را در ادامه لیستی برایتان اکران می دهد.

 

۱۳. پس از نقطه نهایی فعالیت در ادامه فریم موجود در ادامه ذیل برگه نشانی گروه خویش را وارد نمایید و Add To Group را بزنید تا همه اعضای اکران دیتا شده به شبکه گزینه نظرتان منتقل شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =