هزینه ی طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس یک نرم‌افزار مبداء باز، سرویس‌ساز و مدیر محتوا در ادامه دنیا هست که اعضا متعددی به جهت طراحی سایت از آن به کارگیری می‌کنند. در ادامه واقع همین نرم‌افزار در ادامه دنیای امروزی به مبداء درآمدی به جهت طراحان سایت تبدیل شده و به راحتی می‌توان از آن به دست آوردن درآمد کرد.

 

منبع گشوده بودن وردپرس منجر می‌شود که شما به کدهای آن دسترسی داشته باشید؛ به این برهان می‌توانید سوای هیچ علم و شناختن زبانی، طراحی سایت خویش را به راحتی و با کمترین هزینه بر بر روی آن انجام دهید.

 

وردپرس به جهت او‌لین توشه در ادامه سال ۲۰۰۳ منتشر شد. در ادامه آن دوران به شکل ورژن محدودتری از آن وجود داشت. حدود دو سال سپس از انتشار، همین نرم‌افزار انحصار را کنار گذاشت و به تیتر یک نرم‌افزار نوشته گشوده کار می‌کرد. این دستور موجب شد که اعضا بیشتری به جهت به کارگیری از آن ترغیب شوند.

 

پروژه طراحی سایت با وردپرس

آموزش تام تولید سایت با وردپرس بصورت رایگان

 

مزایای وردپرس به جهت طراحی سایت

وردپرس ویژگی‌های زیاد متعددی دارااست و امکانات بی‌شماری را در ادامه اختیار اعضا و طراحان سایت قرار می‌دهد که در ادامه ادامه به معرفی مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

 

۱. مجانی بودن

مهم‌ترین و اصلی‌ترین خصوصیت و مزیت وردپرس، مجانی بودن آن است. به این معنی که شما می‌توانید صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس را سوای این که هزینه‌ای بابت به کارگیری از همین نرم‌افزار پرداخت کنید، انجام دهید.

 

لازم به ذکر هست که عمده سرویس‌های سایت‌ساز و نرم‌افزارهای مشابه، در ادامه ازای اخذ هزینه مشخصی اذن طراحی سایت را به شما می‌دهند. همین موضوع منجر می‌شود که اعضا عمده به به کارگیری از وردپرس که یک سیستم مجانی هست ترغیب شوند.

 

۲. منعطف بودن

شما در ادامه وردپرس به راحتی می‌توانید از افزونه‌ و قالب‌های گوناگون به جهت طراحی سایت خویش به کارگیری کنید. همین موضوع انعطاف پذیری بالای وردپرس را نشان می‌دهد. منعطف بودن همین خدمت سایت‌ساز منجر می‌شود که شما با به کارگیری از افزونه و ابزارهای مدیریتی مختلف، نیز طراحی سایت را به صورت ریلکس انجام بدهید و نیز بتوانید مدیر بهتری را بر بر روی سایت خویش داشته باشید.

 

۳. آسانی در ادامه استفاده

استفاده از WordPress زیاد ریلکس هست و همه اشخاص (حتی اشخاصی که تا به هم اکنون از آن به کارگیری نکردند) به راحتی می‌توانند از آن به کارگیری کنند. یکی از دیگر از دلایلی که موجب محبوبیت بیش از پیش وردپرس می‌شود، این آسانی در ادامه به کارگیری نمودن از آن است.

 

شما نمی‌توانید یک سرویس‌ساز به غیر از وردپرس پیدا نمایید که فعالیت نمودن با آن تا همین میزان ریلکس و سوای دردسر باشد.

 

ابزارهای وردپرس به جهت طراحی سایت

ابزارهای گوناگون به جهت طراحی سایت در ادامه وردپرس

 

کاربردهای وردپرس

وردپرس کاربردهای متفاوتی در ادامه تولید سایت، وبلاگ و فروشگاه‌های اینترنتی دارااست که قبل از حرف درباره طراحی سایت وردپرسی، بد نمیباشد با آن‌ها آشنا شویم.

 

۱. تولید سایت‌های مختلف

با به کارگیری از وردپرس می‌توانید سایت‌های گوناگون شرکتی، سایت‌های مربوط به ارائه مثال فعالیت و دیگر سایت‌های گزینه نیاز را بسازید. اما اعتنا داشته باشید که به جهت هر کدام از همین سایت‌ها می بایست قالب‌های مخصوصی را به کارگیری نمایید و سوای تردید فرایند تولید سایت شرکتی و دیگر سایت‌ها با یکدیگر مختلف خواهند بود.

 

اگر فریلنسر میباشید و قصد دارید مثال فعالیت خویش را به کارفرماهای گوناگون نشان دهید، می‌توانید از وردپرس به جهت نشان دادن مثال امور امداد بگیرید. از آن‌جایی که مدیر محتوا در ادامه وردپرس فعالیت راحتی است، در ادامه مدیر وب سایت مشکلی نخواهید داشت.

 

۲. تولید مغازه اینترنتی

شما می‌توانید محصولات یا این که سرویس ها خویش را به شکل اینترنتی به فروش برسانید. اعتنا داشته باشید که با وردپرس به راحتی می‌توانید صفر تا صد طراحی سایت فروشگاهی را انجام بدهید و در ادامه سریع‌ترین دوران ممکن یک مغازه اینترنتی داشته باشید.

 

در اکثری از سایت‌ساز‌ها و نرم‌افزارهای شبیه وردپرس، شما می بایست به جهت تولید یک مغازه اینترنتی و حتی مدیر آن هزینه‌های مشخصی را به ارائه دهنده گزینه حیث پرداخت کنید.

 

در واقع تولید یک مغازه اینترنتی صرفا با کارگزاشتن یک افزونه در ادامه وردپرس شکل می‌گیرد. با کارگزاشتن همین افزونه، وب سایت فردی شما تبدیل به یک سایت فروشگاهی خواهد شد و به راحتی می‌توانید محصولات خویش را در ادامه آن به فروش برسانید.

 

۳. تولید وبلاگ

وردپرس به جهت تولید وبلاگ فردی آیتم معقولی به حیث می‌رسد. از آن‌جایی که در ادامه وبلاگ‌ها مطالب به شکل مداوم به‌روز می‌شوند، می بایست از سیستمی و سرویسی به کارگیری نمایید که مدیر محتوا در ادامه آن ریلکس باشد.

 

با اعتنا به توضیحات بالا، وردپرس بهترین آیتم به جهت شما خواهد بود چون مدیر محتوا در ادامه آن به راحت‌ترین صورت ممکن انجام می‌شود. شما می‌توانید محتوا را زیاد بی آلایش در ادامه وردپرس بنویسید و بر بر روی وبلاگ خویش منتشر کنید. اعتنا داشته باشید که یک سری افزونه مربوط به تکثیر و مدیر محتوا نیز وجود دارااست که توانمند میباشید بر بر روی وردپرس کارگزاشتن نمایید.

 

زبان برنامه‌نویسی وردپرس چیست؟

وردپرس به وسیله گویش برنامه‌نویسی PHP مقاله شده هست و از دیتابیس MySQL بهره می‌گیرد. اما زبان‌های برنامه‌نویسی متفاوتی همچون CSS و HTML هم بهره گرفته البته گسترش آن با PHP بوده است.

 

آموزش صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس

آموزش طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

 

صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس

به طور کلی به جهت طراحی سایت روش‌های متعددی پیش بر روی شما قرار خواهد داشت. اما اعتنا داشته باشید که طراحی سایت با وردپرس زیاد راحت‌تر از دیگر روش‌ها از گزاره برنامه‌نویسی هست و سایت را سریع‌تر خط مش اندازی خواهید کرد.

 

برای اشخاصی که هیچ شناخت با برنامه‌نویسی و طراحی سایت ندارند و می‌خواهند سایتی را طراحی کنند، به کارگیری از وردپرس توصیه می‌شود. اضطراری به ذکر هست که طراحی سایت با وردپرس نیازی به پرداخت هزینه ندارد و همانطور که گفته شد، به کارگیری از همین خدمت تماما مجانی است. البته چنانچه بخواهید با به کارگیری از دیگر روش‌ها سایتی را طراحی کنید، به احتمال دوچندان می بایست هزینه‌هایی را به جهت به کارگیری از سرویس‌های گزینه حیث بپردازید.

 

نیازهای اول طراحی سایت با وردپرس

برای این که بتوانید با به کارگیری از همین خدمت سایتی را طراحی کنید، می بایست یک سری پیش‌نیازها را داشته باشید. همین پیش نیازها دامنه (اسم سایت) و سرور صاحبخانه میباشند که می‌توانید با هزینه‌های نسبتا مقداری آن‌ها را خریداری کنید.

 

لازم به ذکر هست که اسم دامنه، به عبارتی اسم سایت شما هست و می بایست در ادامه تعیین آن به مسئله و اما خدماتی که ارائه می‌دهید اعتنا داشته باشید و هم‌خوانی فی مابین همین دو گزینه را آنالیز کنید.

 

در نخست به جهت طراحی یک سایت نیاز به سرور صاحبخانه با فضای بالا نخواهید داشت و به عبارتی سرورهای عادی با فضای محدود هم فعالیت شما را پیش خواهد برد. به جهت خرید کردن سرور یا این که هاست میزبان، صد رد صد به یک کمپانی و ارائه دهنده دارای مراجعه کنید. پارس پک به تیتر یکی از از بهترین ارائه دهنده‌های هاست و سرور در ادامه جمهوری اسلامی ایران می‌تواند آیتم لطف به جهت انجام همین فعالیت باشد.

 

گام اول: ست نمودن DNS هاست صاحبخانه و دامنه

گام اولیه در ادامه صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس، ست نمودن دی ان اس هاست صاحبخانه و دامنه است. سپس از این که هاست صاحبخانه را خریداری کردید، می بایست وارد پنل دامنه خویش در ادامه سایت ارائه دهنده گردید و DNS (هنگام خرید کردن هاست به شما دیتا خواهد شد) هاست را با دامنه ست کنید.

 

این فعالیت سختی چندانی ندارد و به راحتی می‌توانید DNS‌های دیتا شده را در ادامه مکان معین خود، جای‌گذاری کنید.

 

گام دوم: دانلود اسکریپت وردپرس پارسی و آپلود آن در ادامه هاست

بعد از این که DNS هاست و دامنه را ست کردید، وارد سایت وردپرس پارسی گردید و اسکریپت WordPress را دانلود نمایید. آنگاه پوشه دانلودی را در ادامه بخش File Manager هاست خویش آپلود کنید.

 

فیلم تدریس طراحی سایت با وردپرس

دوره مجانی طراحی سایت با وردپرس بصورت کامل 

 

گام سوم: مراجعه به سایت و کارگزاشتن وردپرس

در قدم سوم طراحی سایت با وردپرس، شما می بایست وارد نشانی دامنه خویش گردید و با به کارگیری از آن به جهت کارگزاشتن سطح به سطح همین خدمت مبادرت نمایید. به جهت کارگزاشتن WordPress می بایست یک خزانه اطلاعاتی داشته باشید تا همین خدمت با آن رابطه برقرار نماید و تام داده‌های شما بر بر روی آن خزانه اطلاعاتی ذخیره شود. اعتنا داشته باشید که تام سایت‌های وردپرسی نیاز به یک خزانه اطلاعاتی دارا هستند تا بتوانند داده ها خویش را بر بر روی آن ذخیره کنند.

 

بانک اطلاعاتی به عبارتی دیتابیس می‌باشد که اکثر اوقات آن را با اسم MySQL می‌شناسند. البته دیتابیس اشکال متفاوتی دارااست که بر شالوده راهکار که طراح سایت مد حیث دارااست تعیین می‌گردد.

 

برای تولید خزانه اطلاعاتی در ادامه پنل‌های cPanel نخست می بایست به MySQL در ادامه هاست خویش مراجعه کنید. هنگامی که به برگه گزینه حیث (php Admin) وارد شدید، می بایست به جهت خزانه اطلاعاتی خویش یک نام تعیین و آنگاه یوزرنیم و پسووردی را تمجید کنید.

 

سپس نام، اسم کاربری (Username) و رمز عبور (Password) را در ادامه برگه کارگزاشتن وردپرس وارد نمایید. هنگامی که داده ها را صحیح وارد کرده باشید، با پیام توفیق آمیز بودن عملیات مواجه می‌شوید و وردپرس رابطه خویش را برقرار خواهد کرد. در ادامه صورتی که داده ها را به صدق وارد نکرده باشید، با اخطار مواجه می‌شوید و تا هنگامی که نقص‌ را برطرف نکنید همین پیام دیتا خواهد شد.

 

گام چهارم: وارد نمودن داده ها سایت

در قدم چهارم طراحی سایت با وردپرس به بخش وارد نمودن داده ها سایت خویش خواهید رفت تا کارگزاشتن وردپرس را کامل شدن کنید. سپس از تولید خزانه اطلاعاتی، به صفحه‌ای ساماندهی می‌شوید که در ادامه آن می بایست داده ها سایت را به شکل دلخواه وارد کنید. اطلاعاتی نظیر تیتر سایت، شناسه (نام کاربری)، رمز و نشانی اینترنتی در ادامه همین برگه وجود خواهد داشت.

 

برای وارد نمودن تیتر سایت اعتنا داشته باشید که خوبتر هست تیتر به شکل مختصر مسئله سایت شما را تمجید کند. توصیه می‌شود که از وارد نمودن عنوان‌های غیر دارای ارتباط با سایت پرهیز کنید.

 

در صورتی که تام روند را به صدق انجام دیتا باشید، وردپرس شما کارگزاشتن خواهد شد. در ادامه این مرحله، فرآیند کارگزاشتن وردپرس به نقطه نهایی می‌رسد و سایت شما بر بر روی آن خط مش اندازی می‌شود.

 

البته اعتنا داشته باشید که همین سایت خط مش اندازی شده به شکل ناپخته خواهد بود و هیچ قالبی بر بر روی آن قرار ندارد. به این برهان ظواهر آن زیاد بی آلایش هست و یک محتوا با تیتر درود جهان که به شکل پیشفرض در ادامه شروع سایت‌های ساخته شده به وسیله وردپرس قرار دارد، وجود دارااست که سپس از خط مش اندازی می‌توانید آن را حذف کنید.

 

Plugins 1

با وردپرس چه سایت هایی می اقتدار ساخت؟

 

گام پنجم: ورود به بخش مدیر و تعیین قالب

در همین سطح از نوشته می بایست وارد بخش مدیر سایت خویش گردید و قالبی را به جهت آن تعیین کنید. به جهت ورود به بخش مدیر می بایست اسم سایت خویش را در ادامه فریم بالای google وارد فرمایید و به انتهای آن کلمه wp-admin/ را بیشتر کنید. با سرچ نمودن همین عبارت، به صفحه‌ای وارد می‌شوید که می بایست رمز عبور و اسم کاربری خویش را وارد نمایید.

 

نام کاربری و رمز عبوری را که از قبل به جهت سایت تعیین کردید در ادامه کادرهای مربوطه بنویسید تا به بخش مدیر سایت وارد شوید. در ادامه سطح سپس می‌توانید به مخزن وردپرس بروید و یکی از از قالب‌هایی که در ادامه آن‌جا وجود دارا هستند را تعیین کنید

 

البته اعتنا داشته باشید که می‌توانید از سایت‌های فروش قالب و سرویس ها وردپرس، قالب‌هایی را خریداری نمایید که زیاد زیباتر و بهینه‌تر طراحی شده اند. قالب‌های وردپرسی بر بر روی سایت تم فارست که یک وب‌سایت خارجی هست به طور اکثر قرار دارند. البته به جهت به کارگیری از آن ها نیاز به مستقر سازی با گویش پارسی و روزنگار پارسی و … می‌باشد.

 

از اینرو بعضا شرکت‌های اهل ایران زیرا ژاکت قالب‌ها را بومی‌سازی کرده و در ادامه اختیار مشتریان خویش قرار می‌دهند. البته بدنیست بدانید بر بر روی سایت تم فارست قالب‌های مجانی هم وجود دارد. اضطراری به ذکر هست که به جهت خرید کردن اکثر اوقات قالب‌ها، می بایست هزینه‌ای را پرداخت نمایید که با اعتنا به ویژگی‌های آن قالب مختلف خواهد بود.

 

گام ششم: ویرایش ظواهر سایت

برای این که بتوانید اعضا را در ادامه سایت خویش به جهت مدت طولانی نگهدارید، نخست می بایست ظواهر سایت خویش را صحیح کنید. همانطور که می‎دانید عمده قالب‌های فراهم نیاز به یک سری تنظیمات به شکل دستی دارا هستند تا بتوانند با استانداردهای شما مطابقت پیدا کنند.

 

شما می‌توانید در ادامه بخش مربوط به قالب خویش در ادامه پنل مدیر سایت، تنظیمات ظاهری قالب در ادامه سایتتان را انجام دهید. به جهت نمونه می‌توانید مکان فوترها و ابزارک‌ها را تغییر و تحول بدهید و بخش مربوط به نهایی مطالب را به سمت راست یا این که چپ بفرستید.

 

طراحی سایت با وردپرس چیست

طراحی سایت با وردپرس و تدریس المنتور

 

توجه داشته باشید که در ادامه صفر تا صد طراحی سایت بخش‌ ظاهری نیز چکیده از طراحی محسوب می‌شود پس همین بخش را جدی بگیرید. طراحی و تولید یک لوگو که نمادی از سایت شما هست نیز اثر گذاری متعددی در ادامه زیبایی سایتتان خواهد گذاشت. اما اعتنا داشته باشید که طراحی لوگو به شکل حرفه‌ای تهیدست هزینه‌های چند میلیونی است.

 

در صورتی که نمی‌خواهید هزینه‌های این‌چنینی به جهت لوگو بپردازید، به سایت‌های آنلاین طراحی لوگو مراجعه نمایید و از لوگوهای موجود در ادامه آن ها یک گزینه را برگزینید.

 

گام هفتم: تالیف محتوا

اکنون که وب سایت خویش را خط مش اندازی کردید، نوبت به تالیف محتوا و ایجاد مطالب جهت جذب ازدحام یا این که به عبارتی عضو می‌رسد. در ادامه واقع به جهت این که وب سایت خویش را در ادامه google پررنگ کنید، می بایست ایجاد محتوا انجام بدهید و به جهت آن مطالبی طبق با استانداردهای Search Engine Optimization بنویسید.

 

برای تالیف محتوا می‌توانید به بخش نوشته‌ها در ادامه پنل مدیریتی سایت خویش وارد گردید و بر بر روی افزودن محتوا بزنید. آنگاه به صفحه‌ای ساماندهی می‌شوید که می بایست محتوا را در ادامه فریم معین شده بنویسید.

 

در آن‌جا ابزار زیاد متعددی به جهت تالیف وجود دارااست و می‌توانید با سایز‌ها و فونت‌های گوناگون محتوا را بنویسید.

 

معرفی بخش‌های گوناگون پنل مدیریتی وردپرس

بدون تردید شناختن بخش‎های متفاوتی که در ادامه پنل مدیریتی وردپرس قرار دارند، فرآیند مدیر سایت را به جهت شما راحت‎تر خواهد کرد. در ادامه ادامه به معرفی همین بخش‌ها خوا‌هیم پرداخت.

 

۱. پیشخوان

در نصیب پیشخوان، دو بخش منزل و به‌روزرسانی‌ها وجود دارند. در ادامه بخش منزل شما یک فضای مدیریتی را به شکل کلی در ادامه اختیار خواهید داشت و می‌توانید بعضا از داده ها موجود در ادامه همین برگه را بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + 18 =