نحوه مخفی کردن وضعیت آنلاین در اینستاگرام

[ad_1]

بر اساس این گزارش «شیعه نیوزاینستاگرام آخرین باری که در برنامه فعال بودید به دنبال کنندگان شما (چه کسانی را دنبال می کنید) نشان می دهد، چگونه می توانیم آن را پنهان کنیم؟

ویژگی «وضعیت فعالیت» اینستاگرام وضعیت آنلاین بودن شما را در پلتفرم متا نشان می دهد. ویژگی مشابهی در سایر پلتفرم های پیام رسانی مانند واتس اپ و فیس بوک در دسترس است.

گزینه وضعیت به کاربرانی که آخرین باری که شما فعال بوده اید پیام مستقیم ارسال کرده اند و اینکه آیا در حال حاضر فعال هستید را نشان می دهد. اگر شخصی شما را دنبال می کند اما شما او را دنبال نمی کنید، احتمالاً نمی تواند فعالیت شما را ببیند. همچنین با رفتن به بخش پیام مستقیم می توانید وضعیت فالوورهای خود را پیدا کنید.

اگرچه این قابلیت معمولا به صورت پیش فرض در تمامی اکانت های اینستاگرام فعال است، اما بهتر است بررسی کنید و مراقب باشید. با غیرفعال کردن نشانگر آنلاین اینستاگرام، می‌توانید آزادانه در سراسر پلتفرم بدون ترس از دنبال شدن پرسه بزنید. اگر چندین اکانت اینستاگرام دارید، باید این قابلیت را برای هر حساب جداگانه غیرفعال کنید. در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید برای خاموش کردن نشانگر آنلاین خود در اینستاگرام از برنامه و مرورگر وب انجام دهید.

۱- اپلیکیشن اینستاگرام را در دستگاه اندروید یا iOS خود باز کنید. با ضربه زدن روی عکس نمایه در گوشه سمت راست پایین صفحه به نمایه خود بروید.

2. روی سه نوار افقی ضربه بزنید و تنظیمات را از منو انتخاب کنید.

3. به Privacy بروید و وضعیت Activity را جستجو کنید. در اینجا، یک سوئیچ برای گزینه Show Activity Status (که به طور پیش فرض فعال است) پیدا خواهید کرد. برای خاموش کردن آن می توانید از کلید سوئیچ استفاده کنید.

مراحل زیر را در رایانه شخصی خود دنبال کنید:

1- در مرورگر شخصی خود به instagram.com بروید و وارد حساب کاربری خود شوید.

2. روی نماد تصویر پروفایل در گوشه سمت راست بالای صفحه خود کلیک کنید و به تنظیمات بروید.

3. در اینجا به دنبال گزینه Privacy and Security بگردید و روی آن کلیک کنید. برای غیرفعال کردن عملکرد، باید علامت کادر کنار نمایش وضعیت فعالیت را بردارید.

انتهای پیام/



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =