2 ترفند جالب و آسان برای پوست کندن سیر

[ad_1]

بر اساس این گزارش «شیعه نیوزسیر یک چاشنی محبوب برای طعم دادن به غذاهاست. اغلب اتفاق می افتد که یک یا دو مکعب اضافی به یک وعده غذایی اضافه می کنیم. اما قبل از اینکه این کار را انجام دهیم، باید سیر را پوست بکنیم، و این ممکن است گاهی اوقات بسیار دشوار باشد. خوشبختانه راهی وجود دارد که بتوانید این کار را برای خودتان آسان کنید.

سیر یک چاشنی محبوب برای طعم دادن به غذاهاست. اغلب اتفاق می افتد که یک یا دو مکعب اضافی به یک وعده غذایی اضافه می کنیم. اما قبل از اینکه این کار را انجام دهیم، باید سیر را پوست بکنیم، و این ممکن است گاهی اوقات بسیار دشوار باشد. خوشبختانه راهی وجود دارد که بتوانید این کار را برای خودتان آسان کنید. اینها ساده ترین راه ها برای پوست کندن سیر هستند:

گاهی برای یک وعده غذایی خاص سیر شما نیاز زیادی دارید. پوست کندن هر مکعب زمان می برد. به گفته یکی از سرآشپزها، خوشبختانه یک راه سریع برای انجام آن وجود دارد، او نکاتی را ارائه می دهد که چگونه می توان خوشمزه ترین غذا را در کمترین زمان ممکن روی میز گذاشت. او همچنین ترفندهای مفیدی مانند پوست کندن سریع سیر را توضیح می دهد.

ترفند آب گرم

2 ترفند جالب و آسان برای پوست کندن سیر

برای این ترفند سرآشپز، تنها چیزی که نیاز دارید یک کاسه و آب داغ است. حبه های سیر را در ظرفی بریزید و روی آنها آب داغ بریزید. بگذارید یک دقیقه بماند. حالا شما به راحتی می توانید سیر پوست کندن. فقط هنگام بیرون آوردن سیر از آب داغ مراقب دست های خود باشید.

ترفند چاقو

سرآشپز ترفند دیگری دارد که به راحتی سیر را پوست می کند. حبه های سیر را روی تخته برش قرار دهید و سپس حبه های سیر را با قسمت پهن چاقو فشار داده و له کنید. معمولاً صدای تق تق را می شنوید و سپس به راحتی می توانید سیر را نیز پوست بگیرید.

اگر دستانتان بوی سیر می دهد، روش زیر را امتحان کنید:

سیر یکی از رایج ترین چاشنی هایی است که در آشپزخانه استفاده می شود، بنابراین غیر معمول نیست که دستان ما بعد از خرد کردن، بوی تند سیر داشته باشند. قبل از اینکه به شما بگوییم چگونه به راحتی پوست سیر را جدا کنید، در اینجا یک نکته برای خلاص شدن سریع از بوی بد سیر وجود دارد. خیلی ساده است؛ تنها چیزی که نیاز دارید روغن نارگیل است. بعد از خرد کردن سیر، روغن نارگیل روی دست ها و بین انگشتان مالش دهید. با آب ولرم بشویید و خواهید دید که دستانتان دوباره بوی تازگی و تمیزی خواهند داد.

انتهای پیام/

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 6 =