دستگیری 362 نفر از اراذل و اوباش در تهران

[ad_1]

بر اساس این گزارش «شیعه نیوزدر این مرحله از طرح 15 نفر از اراذل و اوباش که در زمینه توزیع مشروبات الکلی فعالیت داشتند و همچنین 88 نفر از اراذل و اوباش که در زمینه توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 362 نفر از اراذل و اوباش در مرحله هفتم طرح برق رسانی خبر داد و گفت: اراذل و اوباش را از چاله بیرون می کشیم و اجازه نمی دهیم هر فردی که قصد شرارت دارد با آنها برخورد کند. قوی ترین شرایط ممکن.” ما انجام می دهیم.

سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در حاشیه هفتمین مرحله از طرح اقتدار پلیس پایتخت افزود: 49 نفر از اراذل و اوباش، عاملان تخریب، شرارت، نزاع و 210 نفر از افراد مزاحم دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این مرحله از طرح 15 نفر از اراذل و اوباش که در زمینه توزیع مشروبات الکلی فعالیت می کردند و همچنین 88 نفر از اراذل و اوباش که در زمینه توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: 141 پاتوق اراذل و اوباش از جمله قهوه خانه، سفره خانه و سالن ورزشی پلمب شد. اوباش کشف شد.

وی گفت: در این طرح 514 هزار انواع مواد محترقه و 400 کیلوگرم مواد اولیه ساخت وسایل محترقه کشف شد.

رحیمی با هشدار جدی به مردم مبنی بر عدم استفاده از مواد محترقه غیر استاندارد و دست ساز افزود: یکی از مواردی که همواره آسیب جدی به مردم وارد می کند، مواد محترقه غیرمجاز است؛ کسانی که این مواد محترقه غیرمجاز را به مردم تحویل می دهند و همچنین کسانی که از مواد محترقه غیرمجاز و غیر استاندارد استفاده می کنند باید بدانند که جان مردم را به خطر می اندازد و به آنها هشدار می دهم که با آنها به شدت برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در این طرح از 139 محله، پارک، قهوه خانه، سفره خانه، باشگاه بدنسازی بازدید و پاکسازی شد، افزود: گشت های سایبری پلیس فتا به صورت شبانه روزی فضای مجازی را رصد کرده و با ناهنجاری ها و مجرمان در این فضا برخورد می کنند. انجام می دهند.

وی ادامه داد: در این طرح 94 نفر از افرادی که اقدام به زورگویی و قدرت نمایی در فضای مجازی می کردند شناسایی و دستگیر شدند و 16 متهم نیز که در یک مورد با بیش از 2 میلیون فالوئر اقدام به گسترش فرهنگ تحرک می کردند شناسایی و دستگیر شدند. ” صفحات آنها مسدود شد.

رحیمی با تاکید بر مضرات و خطرات خرید و فروش مواد مخدر در فضای مجازی و اینکه این یک موضوع جدی است که با سلامت و جان مردم سروکار دارد، گفت: از مردم می خواهیم داروی خود را از مراکز مجاز و معتبر تهیه کنند زیرا فضای مجازی یک دارو نیست. مکان خوبی برای تهیه دارو است و بیشتر این داروها قدیمی، تقلبی و ناسالم هستند.

وی با بیان اینکه در این طرح 2 متهم با 75 شاکی که حدود 2 میلیارد و 400 میلیون تومان از شاکیان کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند. در این بخش چهار متهم با بیش از 60 هزار قلم انواع داروهای کمیاب و غیرمجاز (سرطان، سقط جنین) شناسایی و دستگیر شدند.

رحیمی افزود: در این مرحله از طرح 9 باند اجاره کارت بانکی مردم و در مجموع 12 متهم شناسایی و 25 متهم در زمینه تبلیغات، قمار و شرط بندی در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: در این طرح 37 درگاه بانکی، 11 صفحه اینستاگرام با گردش مالی 220 میلیارد تومانی و بیش از سه میلیون دنبال کننده مسدود شد که لازم است مردم عزیز مراقب این گونه مسائل باشند.

وی در خصوص انتشار تصاویری تحت عنوان تصاویر دوربین مخفی افزود: این اقدام غیرمجاز و غیرقانونی است و یکی از مواردی است که پلیس با افرادی که کلیپ و تصاویر دوربین مخفی را منتشر می کنند به شدت برخورد خواهد کرد. در واقع با اعصاب و امنیت و آرامش مردم بازی می کند و مصداق بارز جنایتی است که در آن 17 نفر دستگیر شدند.

رحیمی گفت: در این مرحله از طرح 15 نفر به بهانه برنده شدن در قرعه کشی برنامه های صداوسیما به دلیل کلاهبرداری از مردم دستگیر شدند که متاسفانه اکثر این افراد به این سبک و حدود سه میلیارد اقدام به کلاهبرداری از داخل زندان می کردند. تومان از مردم تقلب می کردند.» انجام شده بود.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به کشف عوامل برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی یا فیشینگ گفت: در این رابطه دو متهم اصلی دستگیر و 18 سایت جعلی مسدود شدند.

وی افزود: مجموعه طرح های پلیس با جدیت و حساسیت در بخش های مختلف توسط پلیس تخصصی پایتخت پیگیری می شود و مردم عزیز بدانند که در زمینه مبارزه با اراذل و اوباش و در زمینه مبارزه با سرقت، مواد مخدر و غیره هوشیار هستند. جنایات پلیس.”

انتهای پیام/

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + ده =