سازمان اسلامی مالزی نسبت به تحریک اسرائیل به جنگ علیه ایران هشدار داد

[ad_1]

بر اساس این گزارش «شیعه نیوزشورای مشورتی سازمان های غیردولتی مالزی (MAPIM) با صدور بیانیه ای با امضای محمد عظمی عبدالحمید، رئیس این شورا نسبت به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران هشدار داد. در این بیانیه آمده است:

ما از شورای امنیت سازمان ملل می‌خواهیم که علیه لفاظی‌های اسرائیل در مورد حمله به ایران اقدام کند. انتخاب آشکار اسرائیل برای جنگ، روند صلح بین ایران و طرف های دیگر را تضعیف خواهد کرد.

سکوت سازمان های بین المللی در مقابل طرح تهاجمی اسرائیل برای حمله به ایران، نگران کننده است.

سازمان ملل نمی تواند در برابر تهدید اسرائیل برای حمله به ایران سکوت کند، زیرا این اقدامی تحریک آمیز است که مقدمه ای برای رویارویی نظامی در منطقه خواهد بود.

اسرائیل با آتش بازی بازی می کند. بنا بر گزارش ها، اسرائیل شبیه سازی کامل جنگ را برای آماده شدن برای حمله آغاز کرده است. سازمان ملل متحد باید اقدامات پیشگیرانه ای را برای جلوگیری از درگیر شدن اسرائیل در درگیری نظامی تمام عیار انجام دهد.

ما ابراز نگرانی می کنیم که شکست جامعه بین المللی در توقف سیاست جنگ طلبانه اسرائیل در قبال ایران پیش بینی خطرناکی برای درگیری های منطقه ای تلقی می شود.

حمله اخیر به بندر سوریه نشان می دهد که اسرائیل آمادگی خوبی برای حمله به ایران دارد. ما از سازمان ملل می خواهیم که فوراً از اسرائیل بخواهد که حمله خطرناک خود را متوقف کند. نشانه های حمله اسرائیل بیشتر آشکار می شود. نادیده گرفتن آنها اشتباه بزرگی خواهد بود.

ما به جامعه بین المللی یادآوری می کنیم که نسبت به اقدامات اسرائیل در عملیات نظامی که درگیری جهانی گسترده تری ایجاد می کند، هوشیار باشد.

ما بار دیگر تاکید می کنیم که ایران حق دارد در برابر هرگونه حمله به خاکش از خود دفاع کند. آمادگی ایران برای مشارکت فعال در مذاکرات هسته ای مناسب و در راستای چارچوب صلح بین المللی است.

هرگونه اقدام نظامی اسرائیل برای شکستن مذاکرات باید با فشار مناسب بین المللی پاسخ داده شود تا اسرائیل به طور کامل پاسخگوی هرگونه عواقب جنگ باشد.
انتهای پیام/

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =