سه معجزه ظهور امام زمان (عج) برای زندگان و اهل قبور

[ad_1]

«شیعه نیوزدشمنان در سال های اخیر از زمان قیام و ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) چهره ای مخدوش به مخاطبان کنجکاو ارائه کرده اند. متأسفانه در سال های اخیر به دلیل کمبود تولیدات محتوایی و هنری در حوزه مهدویت در کشور، راه بیان دشمنی گسترده دشمنان هموارتر از گذشته شده است تا جایی که حجم زیادی از تولیدات هالیوودی در زمینه نجات و مهدی هراسی هستند. این در حالی است که آیات متعددی از قرآن و حجم زیادی از روایات معصومین علیهم السلام به موضوع مهدویت به ویژه ثمرات و برکات عصر ظهور اختصاص دارد.

با توجه به این روایات، در می یابیم که ثمره هایی که برای زمان قیام امام زمان (عج) وجود دارد، با ثمرات حکومت آن حضرت، یعنی پس از اقامه حق در دنیا بسیار متفاوت است; بر اساس آیات قرآن، وجود مقدسی که مجری و مجری برنامه خداوند برای انتقام از ظالمان و کفار است، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است؛ و در این میان، خداوند متعال، انتقام از ظالمان و کفار را در پیش گرفته است. همان کفار که نمونه بارزشان در عصر حاضر، محور غربی، عبری و عربی رهبری صهیونیسم جهانی است. اتفاقاً طبق منابع دینی ما، همان افراد و گروه هایی که اکنون ریختن خون بی گناهان را جایز می دانند، دشمن اصلی امام عصر(عج) هستند، بنابراین در مراحل مختلف مستحق عذاب الهی از سوی آن ها هستند. تحصیل کرده در مدرسه عترت سرانجام امام مهدی (عج) و لشکریان بهشتی اش به بدن فاسد آنها تیراندازی می کنند تا جهان برای همیشه از پلیدی آنها پاک شود.

در این شرایط است که جهان و ملت های جهان برای اولین بار خود را رها از حکومت شیطان و زندان ستمگران و سازه های شیطانی آنها می بینند و در این شرایط شیرینی را احساس می کنند. توحید و ولایت در خود و فطرت. به قول امیرالمؤمنین علیه السلام: وقتی پرچمش به اهتزاز در می آید، از شرق به غرب می درخشد. اما در این میان، مؤمنان به لحاظ سختی‌های فراوانی که متحمل شدند و ایمان به خدا و نبوت پیامبر (ص) و التزام به ولایت عترت، از نور آن حضرت بهره‌مندتر می‌شوند. ع) امیرالمؤمنین(ع) ادامه داد: اگر سر نمازگزاران را عبادت کند مؤمن نمی ماند مگر اینکه دلش از عظمت حد سخت شود، یعنی آن را دریافت و دریافت کرد. امام عصر (عج) دست خود را بر بندگان گذاشت و دلهای مؤمنان به برکت آن همچون پاره آهنی محکم شد و خداوند توانایی چهل مرد را به او عطا کرد..

به گفته امیرالمؤمنین(ع) کار به اینجا ختم نمی شود، بلکه مردگانی که در قبورشان هستند از ثمره ظهور امام عصر(عج) بهره مند می شوند. به همین دلیل گفت: [فِی قَلْبِهِ‏] و او در قبر اوست و در قبرشان برانگیخته می شوند و در آخرت، صلوات خداوند بر آنان باد، منزّه می شوند. ” هر مؤمنی، اگر چه در قبر باشد، باید شاد باشد و یکدیگر را زیارت کند و یکدیگر را به ظهور صلوات قائم خداوند بشارت دهد.. (کمال الدین و تمام النعمه ج 2 ص 653)

انتهای پیام/

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − هشت =