باورهایی که زندگی را سخت تر می کند

[ad_1]

بر اساس این گزارش «شیعه نیوزاستاد حسین انصاریان گفت: خداست که دلها را می لرزاند و بندگانش را با کمال خشوع برای حل مشکل می فرستد. حزب خیلی خوشحال است که بستگانش نماینده مجلس، وزیر، استاندار شده اند و نامش در نفت است! چی میگی؟! اتفاقاً چنین باورهایی گره به گره می زند.

حجت الاسلام حسین انصاریان طی سخنانی در مسجد النبی(ص) با بیان اینکه تسبیح خداوند از اعمال مثبت بندگان است، اظهار داشت: حمد و ستایش خداوند به این معناست که انسان در دل خود متقاعد شود که صاحب عالم و مدبر است. جهان هستی عاری از هرگونه نقص است. . این یقین برای دل ما لازم است و اگر نباشد به سوی شرک پنهانی کشیده می شویم.

وی ادامه داد: از زمان حضرت نوح(ع) خیلی ها گفته اند که اگر برای خدا شریک نباشد، خداوند نمی تواند مدیر و مدبر عالم باشد. این ادعا یک دروغ سنگین تاریخی است که بر اساس آن میلیون ها سال است که ملل مختلف در اشتباه زندگی می کنند.

انصاریان با ذکر نمونه کوچکی از این ادعای نادرست گفت: این شیوخ امارات و آل سعود معتقدند که اگر آمریکا و انگلیس در کشور ما دخالت نکنند و به ما کمک نکنند، بدبخت می شویم و نمی توانیم زندگی کنیم. یعنی قدرت و رحمت و عنایت بی پایان خداوند را رها کرده اند.

وی افزود: اگر کسی در دنیا خواهان زندگی پاک، سالم و نورانی است باید مطمئن باشد که پروردگار عالم کامل است و می تواند بدون کمک نیروی خارجی بر من حکومت کند. شاید بتوان گفت پس چرا در زندگی انبیا و ائمه و اولیای الهی بلاها و مصیبت ها وجود دارد؟! آیا خداوند آنها را به طور کامل هدایت نکرده است؟!

این محقق، مفسر و پژوهشگر علوم قرآنی گفت: قرآن کریم در این زمینه پاسخ داده است که اولاً دنیا محل «آفت» و یک سلسله حوادث است که اگر موحد از نظر قرآن به این حوادث بپردازد. تمام جوهر وجود او آشکار خواهد شد. حضرت سیدالشهدا(ع) معدن همه ارزش ها بود، اما این ارزش ها در وجود ایشان نهفته بود، اما شهادت، یعنی رنج، همه این ارزش ها را تجلی داد تا جایی که در تاریخ جهان ماندگار شد. جهان و همچنان تأثیرات مثبتی بر جهان و مردم دارد.

استاد انصاریان با بیان اینکه مسجد نباید به روی عبادت خدا بسته شود، افزود: مسجد باید محل تعالیم الهی باشد و قبل از نماز باید صدها و هزاران نفر را به سوی خدا بکشاند همانطور که پیامبر(ص) در مسجد و تعدادی از مشتریان این مسجد محبوب خدا شدند. پیامبر (ص) ایرانی را به مسجد آورد و پس از یک سال بالای منبر فرمود: سلام بر ما اهل بیت.

وی گفت: پیامبر اکرم (ص) چوپانی گمنام را از صحراهای ربده – بین شام و عربستان – به مسجد آورد و پس از مدتی به مردم فرمود: .

استاد حوزه علمیه افزود: مسجد و امام جماعت مسجد باید این گونه باشد. مساجد باید شعبه ای از مسجد زمان پیامبر (ص) شود.

استاد انصاریان در ادامه به معنای واقعی توحید اشاره کرد و گفت: توحید یعنی به هیچکس امید نداشته باشید و از هیچکس نترسید زیرا مدیر عالم یک نفر است و خدا تکان دهنده دل هاست. و بندگان خود را می فرستد تا با فروتنی مشکل را حل کنند». برطرف كردن. حزب خیلی خوشحال است که بستگانش نماینده مجلس، وزیر، استاندار شده اند و نامش در نفت است! چی میگی؟! اتفاقاً چنین باورهایی گره به گره می زند.

وی خاطرنشان کرد: اگر او را همانطور که دعای جوشن کبیر و کمیل و عرفه می فرماید با چشم ببینم و در مشکلات صبر و اعتماد کنم، خداوند سایر بندگانش را مجبور می کند که به سراغ من بیایند و مشکل را حل کنند. . کردن.

انتهای پیام/

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =